Get 20% Straight Off On Premium WordPress Themes Use Code "MagMax20" !!

Estore Questons

Home Forums Themagnifico Estore Questons

Tagged: 

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #9610
    Tony Castle
    Participant

    I have estore pro – http://www.giftstoysandgames.com
    I have added categories to WooCommerce but they do not show up in the category widgets or in the menus area
    I need to remove the default logo image, I do not currently want a logo image but this will not go away “AirCon Direct” just stays there
    When I go to Categories from the main menu, it goes to a totally different set of products.

    I just want it to go to the woocommerce products and categories
    Thank you

    #9618
    admin
    Keymaster

    Hi,

    We have sent you an email to review the issue, kindly check.

    #9620
    Tony Castle
    Participant

    Both emails I received just link me back to this post. There is no information or answers included.

    Thanks
    Tony

    #9632
    admin
    Keymaster

    Hi.

    Please check again, we have sent email again.

    #9702
    Tony Castle
    Participant

    I have received nothing from you except emails with links back to this post.
    I have given up on trying to configure this site and I have given up on eStore.
    Please process a refund
    I will happily uninstall the theme

    #9706
    admin
    Keymaster

    Hi.

    Please check again, we have sent email again.

    #9755
    Tony Castle
    Participant

    This is am absolute joke.
    Support just sends an email with “please check again” for answers. The link sent just sends me back to this post. No answers, no suppoert, no solutions. Just a useless theme.
    I will file a chargeback on the amount paid.
    Buyer beware. This company does not support its products and does not provide any support.
    Absolute joke and waste of money and effort

    #9762
    admin
    Keymaster

    Hi,

    Sorry for the inconvenience caused but we do provide support for our products, and for that now we have sent email with another email address.

    #9765
    Tony Castle
    Participant

    Not sure what “another email address” means. There is only one email associated with my account.

    Yes, you have sent quite a few emails. All with a link back to this post and no solutions.

    I have looked over thisnpost and there are no answers.
    I have searched my email and all I have are emails with “please review our answer at this link” and then the link sends me here.

    You have not answered a question. You have not provided support, you have just kept sending links that send me back to this feed.

    I have filed a chargeback with PayPal and once refunded will happily move on.

    #9771
    admin
    Keymaster

    Hi,

    Not sure what “another email address” means. There is only one email associated with my account. – No, we meant we have sent you mail with our second email address.

    Also, please refer to our documentation – https://www.themagnifico.net/eard/wathiqa/woocommerce-estore-doc/ to customize the theme.

    #9774
    Tony Castle
    Participant

    I am done.
    I have not received anything from a second email address concerning this problem. Nothing!

    I have gone through the documentation in its entirety and it has not answered my specific questions.

    I will wait for my refund. Whether you initiate the full refund or it is a PayPal charge back. There will be a full refund.

    Lesson learned!

    I will not respond again. My time is worth more than the $29 or so I wasted on this effort.
    Instead of some random second email you could have easily posted the answers here and just resolved the issue.
    Good day to you

    #9781
    admin
    Keymaster

    Hi,

    Instead of some random second email you could have easily posted the answers here and just resolved the issue. – No, we can’t post here as we require your site access to review the code files and we can’t ask you to send details here as it is public forum so we mailed asking for admin details to check.

    #9784
    Tony Castle
    Participant

    I received no emails asking for admin access. I have searched and searched, the only emails are generic with links back to this post.
    You can send screen shots of emails sent and I can as well. No email was received with any valuable information or requests for site access.
    I have looked in spam, junk, etc. Why, if even sent, it would come from a different email is beyond me.
    As I said, a chargeback has been filed and I am now completely done with this. After days of responses and still no answers or even suggestions it is aparently not reasonable to expect actual support. You could have fixed this 5 or 10 days ago by requesting admin access. You chose to just defend your process and send replies that provided nothing but argument.
    I will not respond again. I have given ample time and opportunity for you to send an admin request or provide the answers.

    Again, buyer beware. Move on….

    #9800
    admin
    Keymaster

    Hi,

    Kindly check screenshot of the proof that we sent you the email – https://ibb.co/qsZR1Cb

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Translate »